torsdag 22. desember 2011

GOD JUL

Jeg vil ønske alle sammen en riktig God og Fredelig Jul. Det er også noen i fra det store utland som er innom og ser på bloggen min. Prøver meg derfor på noen hilsninger på utenlandsk. Til alle i USA, England og Nederland: Merry Christmas everyone, og til dere i Russland: С Рождеством. Til dere i Spania og Argentina: ¡Feliz Navidad. Til dere i Argentina kunne jeg sikkert skrevet på Norsk, jeg har en mistanke om at de egentlig er fra Bryne. Stemmer det Alf Ørjan? Frohe Weihnachten, der kom litt tysk også. Til dere i Danmark, Glædelig Jul. De på Island ønsker jeg en riktig Gledileg Jol. Da har jeg skrevet en julehilsen på flytende Norsk, Engelsk, Russisk, Spansk, Tysk, Dansk og Islandsk. Det er utrolig hva vi kan få til i disse datatider.
Nå er det 2 ifra Ukraina inne på bloggen, prøver meg på en julehilsen til de også: З Різдвом


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar