søndag 3. juni 2012

Månedens gjesteblogger: TOR NILSSEN

HVA ER ET GODT BILDE?


Min definisjon – når du ikke blir ferdig med å se på bildet – da har du som fotograf truffet – det skapes da historier, tankespinn, ettertanke og følelser - -
Jeg har forografert digitalt i 10 år og mitt første speilrefleks Canon 20d ga meg en bratt lærekurve og en fantastisk hobby – allsidige motiver liker jeg å formidle og jeg sier du får hva du ser – og – hva ser du?
Mange fantastiske fotoopplevelser har jeg allerede fått på mine mange turer der ville ulver og bjørn er «skutt» i Ingenmannsland (Finland/Russland), ørn og andre rovfugler i vårt distrikt - bygninger, objekter og mennesker fra store deler av verden har havnet i mine utsnitt og det er vanskelig å plukke ut bilder som bestemt beskriver hva jeg fotograferer og liker – her er allikevel et utvalg

Kommunikasjon


Best før


Sorte mand


Siste vakt


Gledestårer


Levebrød


Trend is more than vanity


Ringforlovet


Taxi


Dancing house

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar