lørdag 29. desember 2012

2012

Her kommer en liten oppsummering fra noen av fototurene i 2012:


Januar: Fra en helgetur i snø og tåke. Bildet er fra Ualand i Lund kommune.
 



 
Februar: Måtte en tur ut på stjernefotografering mens vi enda har mørke kvelder.

Mars: Det blir noen helgeturer til Karmøy i løpet av året. Bildet er fra Skudeneshavn. 


April: Fra en kveldstur til Sele. Blåtimen er en fin time.


Mai: Det er tradisjon at Sandnes fotoklubb reiser på helgetur om våren. I år gikk turen til Bømlo.          




Juni: Som vanlig var Oddvar, Thomas og jeg på Ekstremsportveko på Voss.


Juli: I sommerferien var vi bl.a. i København. Bildet er fra Nyhavn.















 
August: I august tok jeg meg en helgetur til Oslo på fotoutstillingen til Arne Strømme. Det var stor stas og under åpningen med Morten Krogvold stod folk helt ut på fortauet. Mange fotografer var samlet bl.a. pratet jeg med Torfinn Bekkelund, jeg har sett mye bilder av han opp gjennom årene, det var derfor hyggelig å treffe mannen bak bildene. Det var selvfølgelig ekstra kjekt å ha en helg sammen med Arne igjen. Jeg måtte også benytte Oslo turen til fotografering. Bildet er fra operaen.    

September: Jeg bor ca 1 mil fra havet. På Jæren er de lengste og fineste sandstrendene i landet, det blir noen turer ut der i løpet av året. Bildet er av Feistein fyr. 



Oktober: I høstferien var jeg med Thomas på klassetur til Tyskland og Polen. Vi var på busstur med Fredsreiser. Bildet er fra Berlin.



 
November: Bildet er fra en tur i Sandnes sentrum.
Desember: Vinteren kom til  Jæren.

  

1 kommentar:

  1. Hei John. Dette var en severdig årskavalkade. Mine favoritter er bildene fra januar og selvsagt august :-)

    I utfordrerposisjon plasserer jeg mai og juni.

    Godt Nytt År!

    Mvh Thorfinn

    SvarSlett