søndag 23. oktober 2011

SONGESAND


Det et par uker siden jeg har fotografert, jeg er på jobb og er rastløs. Ute skinner solen og på himmelen er det hvite fine skyer, akkurat det fotoværet jeg liker. Her er det bare en løsning, avspasering.
Jeg kjører hjem i full fart for å hente fotoutstyret. Thomas har enda skoleferie så han blir med. Det er lenge siden jeg har vært i Ryfylke, derfor blir Songesand målet. Vi setter kursen mot Høle og fergen Lauvik - Oanes. Første stopp blir på Jørpeland, vi må ha grill og "Pylsa". Deretter kjører vi mot Årdal, videre oppover Lyngsheia mot Songesand.
Som bildene under viser, så ble det fotografert mye underveis. Legg ekstra godt merke til den fantastiske markedsføringen av mopeder som de hadde på Songesand, her må det stå profesjonelle folk bak.



Profesjonell markedsføring i Songesand     Foto John Sirevåg
 

Fra Lyngsheia                             Foto John Sirevåg


En kanopadler var modell en stund,
til han ble lei av oss og rodde vekk.     Foto John Sirevåg


Sol, sommer og ferie                Foto John Sirevåg


1 kommentar: