lørdag 12. november 2011

DET E' IKKJE LETT Å VERA FOGL I DAG.........

.....men sist søndag tenkte Lasse og jeg å gjøre noe med det. Hele helgen var lyset grått og kjedelig.   Derfor hadde jeg ikke vært på tur, men på søndags ettermiddag MÅTTE jeg ut. En helg uten fototur er en bortkastet helg. Sønnen min Lasse og jeg bestemte oss for å ta en tur ned til Gandsfjorden. Vi fant frem noe gammelt brød, nå skulle "foglane" få seg et herremåltid av de sjeldne. Lasse matet, fuglene spiste og  jeg "knipset". Med all den maten ble det lettere "å vera fogl den dagen". Nå nærmer vinteren seg og alle må huske småfoglane.
Ideen min med bildene var å vise fugler i bevegelse. Derfor brukte jeg lukkertider på 1/30, 1/60 og 1/125 sekund. Noe av resultatet kommer her:
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar