tirsdag 1. november 2011

MÅNAFOSSEN

For noen dager siden tok jeg meg en tur til Månafossen. I stedet for å gå opp til det vanlige utsiktspunktet, gikk jeg innover langs elven. Håpet var å nå helt inn til fossen for å få noen annerledes bilder av Månafossen. Starten gikk greit og etter 10-15 minutter kunne jeg se den øverste halvdelen av fossen. Optimistisk ruslet jeg videre, dette gikk jo bra, men dessverre ble det bråstopp. Plutselig ble det stupbratt og jeg kom ikke lenger. Enten går det ikke an å gå inn til fossen denne veien eller så gikk jeg feil en eller annen plassen. Hvis noen vet om dette går, vennligst kom med tips.

        




Bilde av Månafossen fra den vanlige utsiktsplassen.







Jeg ville prøve å ta noen annerledes bilder av Månafossen, derfor gikk jeg innover langs elva mot fossen. Etter 10 - 15 minutter så jeg den øverste halvdelen, dette gikk jo bra, optimistisk fortsatte jeg innover.





Her ble det bråstopp. Det var stupbratt og jeg kom ikke videre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar